Internetinės parduotuvės taisyklės

Šis dokumentas nustato bendrąsias sąlygas, reglamentuojančias Gungan Sp. z o.o. valdomos internetinės parduotuvės naudojimą, taip pat produktų pardavimo ir paslaugų teikimo elektroniniu būdu per Parduotuvės svetainę taisykles.


§ 1 Sąvokos

Darbo dienos – dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus įstatymų nustatytas poilsio dienas.

Pristatymas – Prekės pristatymas Klientui Pardavėjo arba vežėjo pagal Užsakymą.

Vežėjas – subjektas, vykdantis Pristatymą Pardavėjo vardu.

Slaptažodis – unikalus ženklų rinkinys, saugantis prieigą prie Kliento Paskyros.

Klientas – fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens teisių neturintis vienetas, besinaudojantis Parduotuve arba sudarantis Pirkimo–pardavimo sutartį.

Vartotojas – fizinis asmuo, atliekantis teisinį veiksmą, tiesiogiai nesusijusį su jo ūkine ar profesine veikla.

Kliento paskyra – naudotojo skydelis, sukuriamas po Registracijos ir leidžiantis naudotis Parduotuvės funkcijomis.

Verslininkas – subjektas, perkantis Prekes siejamas su jo ūkine ar profesine veikla.

Taisyklės – šis dokumentas, nustatantis Parduotuvės veikimo taisykles.

Registracija – Kliento paskyros sukūrimo procesas Parduotuvėje.

Asmeninio atsiėmimo punktas – vieta, kurioje Klientas gali atsiimti užsakytas Prekes.

Pardavėjas – Parduotuvės savininkas, Gungan Sp. z o.o.

Parduotuvės svetainė – interneto svetainė, pasiekiama adresu gangaru.lt.

Prekė – produktas, siūlomas parduoti Parduotuvėje.

Patvari laikmena – priemonė, leidžianti saugoti informaciją taip, kad būtų galima prie jos prieiti ateityje (pvz., el. paštas, PDF).

Pirkimo–pardavimo sutartis – nuotoliniu būdu tarp Kliento ir Pardavėjo sudaryta sutartis.


§ 2 Bendrosios nuostatos ir Parduotuvės naudojimas

Parduotuvės pavadinimas, domenas, turinys ir grafiniai elementai yra saugomi ir priklauso Pardavėjui, jei nenurodyta kitaip. Jų naudojimui reikalingas Pardavėjo sutikimas.

Parduotuvė prieinama populiariuose įrenginiuose ir naršyklėse. Tinkamam veikimui reikalingas interneto ryšys, įjungtas JavaScript ir slapukų (cookies) palaikymas.

Parduotuvė naudoja slapukus. Būtini slapukai naudojami be Naudotojo sutikimo. Analitiniai/funkciniai/marketingo slapukai naudojami tik gavus išankstinį Naudotojo sutikimą pagal Lietuvos Respublikos Elektroninių ryšių įstatymą; sutikimą galima bet kada atšaukti slapukų banerio nustatymuose.

Užsakymui pateikti ir paslaugoms naudotis reikalinga aktyvi el. pašto paskyra.

Draudžiama skelbti neteisėtą, gerai moralei prieštaraujantį ar trečiųjų asmenų teises pažeidžiantį turinį.

Naudojantis interneto paslaugomis gali kilti duomenų perdavimo perėmimo rizika. Rekomenduojame naudoti atnaujintą apsaugos programinę įrangą; Pardavėjas niekada neprašo pateikti slaptažodžio.

Draudžiama naudoti Parduotuvę taip, kad būtų pažeidžiami Pardavėjo interesai, įskaitant reklaminę veiklą, nesusijusią su Parduotuve, ar klaidinančios informacijos skleidimą.

Klausimais, kurių nereglamentuoja Taisyklės, taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai, įskaitant LR Civilinį kodeksą ir Informacinės visuomenės paslaugų įstatymą, taip pat ES teisė.


§ 3 Registracija

Kliento paskyros (Registracijos) sukūrimas yra nemokamas ir nebūtinas užsakymui pateikti.

Registracijai reikia užpildyti ir pateikti Parduotuvės Svetainėje esantį formuliarą ir nustatyti Slaptažodį.

Registracijos metu Klientas susipažįsta su Taisyklėmis ir pažymėjęs atitinkamą lauką patvirtina jų priėmimą.

Klientas gali savanoriškai sutikti gauti rinkodaros informaciją; sutikimas nėra sąlyga Paskyrai sukurti ir gali būti atšauktas bet kuriuo metu.

Išsiuntus formuliarą, Klientui jo nurodytu el. pašto adresu pateikiamas patvirtinimas; nuo šios akimirkos sudaroma Kliento paskyros tvarkymo sutartis Patvarioje laikmenoje.


§ 4 Užsakymai

Svetainėje pateikta informacija yra kvietimas sudaryti sutartį, o ne pasiūlymas teisės aktų prasme.

Užsakymus galima teikti 24/7 per Parduotuvės Svetainę.

Klientas pasirenka Prekes, įdeda jas į krepšelį, nurodo Pristatymo ir mokėjimo būdą ir mygtuku „Užsakau ir moku“ pateikia užsakymą. Prieš pateikdamas užsakymą Klientas gauna visą informaciją apie bendrą kainą, Pristatymo išlaidas ir visus papildomus mokesčius.

Užsakymo pateikimas laikomas Kliento pasiūlymu sudaryti Pirkimo–pardavimo sutartį.

Pateikus užsakymą, Klientas elektroniniu būdu gauna patvirtinimą apie jo gavimą.

Tuomet Klientui pateikiama informacija apie užsakymo priėmimą vykdyti; nuo šios informacijos įteikimo momento laikoma, kad Pirkimo–pardavimo sutartis sudaryta.

Sutarties sąlygos Klientui nedelsiant po jos sudarymo pateikiamos Patvarioje laikmenoje. Pardavėjas saugo Sutarties turinį ir teikia ją Klientui pareikalavus.


§ 5 Mokėjimas

Prekių kainos nurodomos EUR (su PVM) pagal Lietuvos teisę. Pristatymo išlaidos ir kiti mokesčiai pateikiami atskirai užsakymo teikimo metu. Prieš patvirtinimą Klientas gauna bendrų išlaidų suvestinę.

Galimi mokėjimo būdai:

  • banko pavedimas (vykdymas po lėšų įskaitymo ir užsakymo patvirtinimo),
  • banko pavedimas su asmeniniu atsiėmimu (atsiėmimas po įskaitymo ir patvirtinimo).

Pasirinkęs išankstinį apmokėjimą, Klientas privalo sumokėti per 7 Darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.

Jei mokėjimas neatliktas, Pardavėjas nustato papildomą terminą ir informuoja apie teisę atsisakyti sutarties pasibaigus šiam terminui. Atsisakymas pateikiamas Patvarioje laikmenoje.

Informacija apie pasirinktą mokėjimo būdą ir mokėjimo sąlygas Klientui pateikiama Patvarioje laikmenoje po Sutarties sudarymo.


§ 6 Pristatymas

Pardavėjas vykdo Pristatymą Europos Sąjungos teritorijoje ir – susitarus – į kitas šalis.

Pardavėjas pristato Prekes pagal sudarytą Pirkimo–pardavimo sutartį.

Svetainėje nurodyti Pristatymo terminai yra orientaciniai ir negarantuoja konkrečios pristatymo datos.

Nurodyti terminai skaičiuojami Darbo dienomis ir priklauso nuo pasirinkto Pristatymo ir mokėjimo būdo.

Pristatymas vykdomas Kliento pateiktu adresu.

Siuntos išsiuntimo dieną (jei nepasirinktas asmeninis atsiėmimas) Klientas gauna elektroninį pranešimą.

Priimdamas siuntą Klientas turėtų patikrinti jos būklę. Nustačius pažeidimus, būtina surašyti žalos aktą.

  • Nustačius pažeidimus, Klientas nedelsdamas – geriausia dalyvaujant kurjeriui – surašo aktą ir informuoja Pardavėją.

Galimas asmeninis atsiėmimas Pardavėjo nurodytoje vietoje ir laiku.

Prie siuntos pridedamas kasos čekis arba, Kliento pageidavimu, PVM sąskaita faktūra.

Klientui nesant nurodytu adresu, vežėjas gali palikti pranešimą arba susisiekti telefonu. Grąžinus siuntą Pardavėjas su Klientu suderina pakartotinį išsiuntimą ir jo išlaidas.


§ 7 Atsakomybė dėl trūkumų Verslininkams

Pardavėjas pristato Prekes be trūkumų.

Trūkumą nurodžius Klientui – Verslininkui, jam taikomos šios teisės:

  • reikalauti kainos sumažinimo arba atsisakyti sutarties, jei pakeitimas ar pataisymas neatliekamas nedelsiant ir be nepagrįstų nepatogumų,
  • reikalauti pakeitimo ar pataisymo – Pardavėjas gali atsisakyti, jei tai neįmanoma arba sukeltų neproporcingas išlaidas.

Reklamuojamą Prekę reikia išsiųsti Pardavėjo adresu. Iš pradžių išlaidas padengia Pardavėjas; jei skundas nepagrįstas – išlaidas padengia Klientas.

Pardavėjas atsako už fizinius trūkumus, paaiškėjusius per 2 metus nuo pristatymo; reikalavimai dėl taisymo/pakeitimo sensta po 1 metų, bet ne anksčiau kaip praėjus 2 metams nuo Prekės perdavimo.

Skundus galima teikti raštu Pardavėjo adresu arba el. paštu; rekomenduojama nurodyti užsakymo numerį ir trūkumo aprašymą. Pardavėjas atsako per 14 dienų.


§ 8 Garantija

Prekėms gali būti taikoma gamintojo arba platintojo garantija. Garantijos sąlygos skelbiamos produkto kortelėje.

Pardavėjas neatsako už garanto sprendimus ar garantijos procedūros eigą, kurią vykdo gamintojas/platintojas.


§ 9 Prekės neatitiktis sutarčiai (Vartotojai)

Prekė atitinka sutartį, jei, be kita ko, atitinka aprašymą, rūšį, kiekį, kokybę ir funkcionalumą, o Prekėms su skaitmeniniais elementais – taip pat suderinamumą, sąveikumą ir atnaujinimų prieinamumą.

Prekė turi būti tinkama įprastam naudojimui ir turėti savybes, būdingas tokio tipo prekėms, įskaitant patvarumą, saugumą ir funkcionalumą; taip pat atsižvelgiama į viešus patikinimus (pvz., reklamą, ženklinimą), nebent Klientas prieš sutartį buvo veiksmingai informuotas kitaip.

Pardavėjas taip pat atsako už surinkimo trūkumus: kai surinkimą atliko Pardavėjas ar jo subjektas, arba kai Kliento surinkimas buvo neteisingas dėl neteisingų Pardavėjo instrukcijų.

Pardavėjas atsako už neatitiktį, egzistavusią pristatymo metu ir paaiškėjusią per 2 metus nuo pristatymo. Per 1 metus nuo pristatymo preziumuojama, kad neatitiktis egzistavo pristatymo metu.

Nustačius neatitiktį, Vartotojas gali reikalauti taisymo arba pakeitimo; pasirinkimas priklauso Vartotojui, išskyrus atvejus, kai pasirinktas būdas neįmanomas arba reikalauja neproporcingų išlaidų. Pardavėjas gali pasiūlyti alternatyvą, jei Vartotojo reikalavimas neįgyvendinamas ar pernelyg brangus.

Taisymas arba pakeitimas atliekamas per pagrįstą laiką, nepatiriant Vartotojui nepagrįstų nepatogumų ir Pardavėjo sąskaita (įskaitant transportą ir darbą). Vartotojas pateikia Prekę taisymui/pakeitimui; jei Prekė buvo sumontuota, Pardavėjas išmontuos ir po sutvarkymo vėl sumontuos ją savo lėšomis.

Jei atitikties užtikrinti neįmanoma arba tai neįvykdoma per pagrįstą laiką, Vartotojas gali reikalauti kainos sumažinimo arba atsisakyti sutarties; atsisakymas netaikomas nereikšmingiems trūkumams, nebent iš aplinkybių aišku kitaip. Kainos grąžinimas atliekamas nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pareiškimo, o atsisakius sutarties – gavus Prekę arba įrodymą apie jos išsiuntimą.

Pardavėjas į skundą atsako per 14 dienų Patvarioje laikmenoje.


§ 10 Atsisakymas nuo sutarties Vartotojo iniciatyva

Vartotojas turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 dienų be priežasties (LR CK 6.228(10) str.). Išlaidoms ir šalių pareigoms taikomas LR CK 6.228(11) str.

Terminas skaičiuojamas nuo dienos, kai Vartotojas arba jo nurodytas trečiasis asmuo, ne vežėjas, įgijo Prekę. Terminui išsaugoti pakanka išsiųsti pareiškimą iki jo pabaigos.

Atsisakyti galima raštu Pardavėjo adresu arba el. paštu; Pardavėjas nedelsdamas patvirtina gavimą Patvarioje laikmenoje.

Atsisakius sutarties, laikoma, kad sutartis nebuvo sudaryta; Pardavėjas grąžina visas gautas sumas, įskaitant Pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas, jei pasirinktas brangesnis pristatymas), nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo informavimo apie atsisakymą. Grąžinimas gali būti sulaikytas iki Prekės gavimo arba pateikus jos išsiuntimo įrodymą – atsižvelgiama į tai, kas įvyksta anksčiau.

Vartotojas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pareiškimo išsiunčia Prekę; jis padengia tiesiogines grąžinimo išlaidas, nebent Pardavėjas sutiko jas padengti arba neinformavo apie prievolę jas padengti. Už Prekės vertės sumažėjimą dėl naudojimo, viršijančio būtiną išbandymui, atsako Vartotojas.

Išimtys iš teisės atsisakyti nustatytos LR CK 6.228(10) 2 d. (tarp jų – pagal užsakymą gaminamos Prekės, higienos sumetimais užplombuotos ir po atidarymo negrąžinamos Prekės, nenašiklinis skaitmeninis turinys, kurio teikimas pradėtas Vartotojui sutikus ir informavus apie teisės atsisakyti praradimą).


§ 11 Nemokamos paslaugos

Pardavėjas elektroniniu būdu nemokamai teikia:

  • kontaktinę formą,
  • naujienlaiškį,
  • Kliento paskyros administravimą.

Paslaugos prieinamos 24/7. Pardavėjas gali keisti paslaugų apimtį ar teikimo būdą; apie pakeitimus informuojama pagal Taisyklių keitimo tvarką.

Atsisakyti kontaktinės formos paslaugos galima tiesiog nenaudojant šios funkcijos.

Į naujienlaiškį gali užsiregistruoti bet kas, nurodęs el. pašto adresą ir patvirtinęs prenumeratą (dvigubas patvirtinimas). Komercinė informacija siunčiama tik davusiems atskirą, savanorišką sutikimą; kiekviename laiške pateikiami siuntėjo duomenys ir atsisakymo (atsisakymo nuoroda) informacija.

Kliento paskyros paslauga leidžia peržiūrėti ir valdyti duomenis bei užsakymų istoriją. Klientas gali prašyti Paskyrą pašalinti; Pardavėjas prašymą įvykdo per 14 dienų.

Pardavėjas gali blokuoti prieigą prie Paskyros/paslaugų pažeidus teisę ar Taisykles arba dėl saugumo; Klientas informuojamas el. paštu, priemonės proporcingos ir suteikiama galimybė situaciją paaiškinti.


§ 12 Asmens duomenų apsauga

Išsamias asmens duomenų tvarkymo taisykles nustato Privatumo politika. Jei tvarkymo pagrindas yra vaiko sutikimas, susijęs su informacinės visuomenės paslaugų teikimu, sutikimas galioja nuo 14 metų; jaunesniems būtinas tėvų/globėjų sutikimas pagal Lietuvos Respublikos teisę. Pardavėjas pateikia visus verslo identifikacinius duomenis (jei taikoma – įmonės kodas) ir PVM mokėtojo kodą (PVM mokėtojo kodas).


§ 13 Elektroninių paslaugų teikimo sutarties nutraukimas

Klientas ar Pardavėjas bet kada gali nutraukti elektroninių paslaugų teikimo sutartį, išlaikant iki nutraukimo atsiradusias teises.

Klientas gali pateikti nutraukimo pareiškimą tokiu būdu, kad Pardavėjas galėtų su juo susipažinti (pvz., el. paštu ar per formą). Pardavėjas gali nutraukti sutartį pateikdamas pareiškimą Kliento el. pašto adresu.


§ 14 Baigiamosios nuostatos

Pardavėjas atsako už sutarties neįvykdymą ar netinkamą įvykdymą teisės aktų nustatyta tvarka; Klientams – Verslininkams atsakomybė apribojama iki tiesioginės žalos ir tyčios.

Taisyklių turinį galima atsisiųsti, išsaugoti ar atsispausdinti iš Parduotuvės Svetainės.

Vartotojas gali pasinaudoti neteisminiu ginčų sprendimu per Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) – State Consumer Rights Protection Authority, A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius, el. paštas: tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 262 6751, svetainė: vvtat.lrv.lt. Taip pat veikia ES ODR platforma: ec.europa.eu/consumers/odr/.

Pardavėjas pasilieka teisę keisti Taisykles. Iki įsigaliojimo pateikti užsakymai vykdomi pagal iki tol galiojusias sąlygas. Apie pakeitimus informuojama ne vėliau kaip prieš 7 dienas; nesutikimas su pakeitimais gali lemti sutarties nutraukimą pagal § 13.

Taisyklės įsigalioja 2025 m. sausio 1 d.