Garantijos kortelė
Garantas – garantiją suteikiantis subjektas, t. y. bendrovė GunGan sp. z o.o., registruota Vroclave, ul. Boczna 4/310, PVM kodas: 8992819315, KRS: 0000679280
Pirkėjas – fizinis asmuo, juridinis asmuo arba organizacinis vienetas be juridinio asmens statuso, įsigijęs produktą tiesiogiai iš Garanto.
Servisas – trečiasis asmuo, bendradarbiaujantis su Garantu
Garantijos sąlygos
- GunGan Sp. z o.o. suteikia Pirkėjams garantiją dėl tinkamo produkto veikimo šiam laikotarpiui:
- treji metai medžiagai ir dveji metai siūlėms – produktams su nuolatiniu oro tiekimu, t. y. tiems, kuriuose pūstuvas turi būti prijungtas nuolat (pvz., pripučiamos žaidimų aikštelės, pripučiamos čiuožyklos, kliūčių ruožai ir pan.). Metiniams pramogų parkams garantija yra dveji metai medžiagai ir vieneri metai siūlėms,
- plaukiojantiems vandens parkams taikoma dvejų metų garantija,
- vieneri metai – produktams su uždaru oro ciklu, t. y. tiems, kuriems pūstuvas neturi būti nuolat prijungtas (pvz., Bumper Ball kamuoliai, vandens kamuoliai, vandens baseinai),
- kitiems produktams, nepatenkantiems į aukščiau nurodytas kategorijas, pvz., Archery Tag – taikoma vienerių metų garantija.
- ant produktų atspaudoms taikoma vienerių metų garantija.
- Nurodytas garantijos laikotarpis skaičiuojamas nuo produkto perdavimo dienos – jei sutartyje nenumatyta kitaip.
- Garantijos paslaugos galioja tik Lenkijos Respublikos teritorijoje.
- Jeigu garantijos laikotarpiu atsiranda dėl gamintojo kaltės kilęs produkto defektas, Pirkėjas turi teisę į nemokamą pažeidimų taisymą.
- Garantija NETAIKOMA žalai, atsiradusiai dėl:
- mechaninių pažeidimų,
- žalų, atsiradusių transportuojant ar perkraunant produktą,
- neteisingo produkto naudojimo, Pirkėjo aplaidumo ar naudojimo nesilaikant naudojimo instrukcijos ar taikomų teisės aktų ar normų,
- pažeidimų ar gedimų, atsiradusių dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Garanto, arba force majeure, įskaitant gaisrą, potvynį, žaibo smūgį, kitas stichines nelaimes (įskaitant vėją, kurio stiprumas viršija 15 mazgų) ar kitus nenumatytus įvykius, įtampos svyravimus telefono ar elektros tinkle, netinkamą maitinimo įtampą, prijungimą prie neįžemintos elektros lizdo,
- produkto pastatymo ant nelygaus paviršiaus arba bet kurios produkto dalies pripildymo: (i) kitu skysčiu nei vanduo arba (ii) vandeniu daugiau nei 70 % talpos,
- didžiausio slėgio vertės viršijimo arba pompavimo įrenginių, neatitinkančių instrukcijos ar DTR dokumentacijos, nenaudojimo,
- normalaus produkto nusidėvėjimo,
- modifikacijų, pakeitimų, derinimo ar taisymų, atliktų kitų subjektų nei Garanto nurodyto Serviso,
- pažeidimų ar defektų, atsiradusių pasibaigus garantijos laikotarpiui,
- pažeidimų: D-žiedams (atrakcionų tvirtinimo kilpoms), laipteliams, rankenoms bei keičiamiems čiuožykloms (galioja visiems pripučiamiems įrenginiams).
- Pirkėjas NETENKA garantijos, jeigu:
- pakeitimus, modifikacijas ar derinimus atliko kiti subjektai nei Garant, jo subrangovai arba Garanto nurodytas Servisas,
- produktai naudojami lapkričio–kovo mėnesiais arba esant aplinkos temperatūrai žemiau 10o Celsijaus,
- produktas nebuvo tinkamai išdžiovintas prieš sandėliavimą,
- neužtikrinta tinkama izoliacinė danga tarp produkto ir pagrindo,
- produktas perparduotas,
- plaukiojančių vandens parkų atveju – sąlyga garantijos išsaugojimui yra raštiškai informuoti Garantą apie plaukiojančio vandens parko demontavimą laikotarpiui nuo lapkričio iki kovo, ne vėliau kaip per savaitę nuo demontavimo datos. Demontavimas turi būti atliktas ne šiuo laikotarpiu. Siekiant išvengti neaiškumų, Pirkėjas netenka garantijos, jei nepraneša arba jei parkas nėra išmontuotas iki lapkričio–kovo laikotarpio.
- Garantija galioja tik subjektams, įsigijusiems produktą tiesiogiai iš Garanto. Ji negalioja vėlesniems produkto įsigijėjams.
- Garantijos paslaugas teikia Garanto nurodytas Servisas.
- Prieš siunčiant sugedusį produktą būtina pranešti apie gedimą Garantui. Tam reikia:
- užfiksuoti produkto defektus ir pažeidimus nurodant jų atsiradimo priežastį,
- atsiųsti nuotraukas su išsamiai aprašyta technine problema ir pirkimo įrodymu į parduotuvės el. paštą,
- palaukti, kol Garant įvertins garantinį reikalavimą.
- Garantas pasilieka teisę reikalauti iš Pirkėjo papildomos informacijos, reikalingos garantinio reikalavimo nagrinėjimui.
- Patvirtinus reikalavimą, Garant informuos Pirkėją apie Serviso adresą, kuriame bus atliktas remontas. Įrenginį būtina:
- pristatyti tiesiogiai į Garanto nurodytą Servisą ARBA
- išsiųsti į Garanto nurodytą Servisą
- Garantas pasilieka teisę vienašališkai pasirinkti defekto pašalinimo būdą, ypač jei to reikalauja technologinės ar techninės priežastys.
- Garantas apmoka siuntimo išlaidas (Garantas asmeniškai užsakys kurjerį Pirkėjui. Pirkėjas negali siųsti įrenginio Garantui ar Servisui be Garanto žinios) į abi puses, jei reikalavimas buvo patvirtintas. Priešingu atveju siuntimo išlaidas į abi puses apmoka Pirkėjas.
- Per garantijos laikotarpį nustatyti defektai bus pašalinti Garanto per šalių sutartą laiką, bet ne ilgiau kaip per 30 darbo dienų nuo produkto priėmimo remontui Garanto nurodytame Servise.
- Jeigu remontui reikės atsarginių dalių importo iš užsienio, remonto terminas atitinkamai prailginamas – apie tai Pirkėją informuos Garant arba Servisas.
- Neaptartais atvejais taikomos atitinkamos Civilinio kodekso nuostatos dėl kokybės garantijos pardavimo metu.
- Šios Garantijos sąlygos galioja nuo 2025 m. rugsėjo 1 d.